Saturday, May 9, 2009

Outing (Summary)


well...anak buah aku ni suka gilos upin ipin, so bawakler dia p makan kat cafe geng, shah alam! mmg suka gilos dia...dari jauh dh jerit "upin ipin", kat cafe cam excited sbb byk gambar geng2 upin ipin...bising x sudah. well, adik aku siap beli beg upin ipin utk dia (xnak lepas beg tu so terpaksa beli...hehehehe)...besar beg dari dia lak tu....kemain lagi si kecik ni...




went to Zoo Negara last week! it's been ages aku x jejak kaki kat sana! gilerrrrrrrrrrrrr panas! me, cousin with anak2 dia, adik2 aku n my lil sweetheart....hehehhe.... x bestlah zoo malaysia nie! kui3x....tiket masuk? mak aiiiiiiiiii mahal gilos! rm15 for adult! hampeh




today (2.30pm-5.30pm) went to dusun kg pusu dgn geng2x ofis... sibuk dorang nak main paintball...aku x mainlah takat jadi cheerleader je!

cut it short after that, we went makan kat kunang-kunang. sedap jugak makanan dorang ek! hehehehe... gambar kat dusun tu nanti akanku uploadkan!

No comments:

Post a Comment