Sunday, March 6, 2011

How2shop @ I Love Bazaar, Subang Parade (5/3/11)




bazaar ni ada every 1st and 2nd week each month, and sambutan amat menggalakkan! dulu aku join with jean and ayu... tapi now aku buat sorang2lah sbb dorang bz dgn hal memasing. i managed to do it alone... dulu pun selalu gak buat sorang2...

well, haritu ramai giler org meluru ke booth aku... best! best! few customers verylah friendly and talkative... ada sorang kakak tu siap. hubby dia lak yg tolong promote kan my brg2 kat customers lain... hahahaha... mmg syok sbb mostly dorang very sporting! but sorrylah, aku tak bole nak snap time org serang booth sbb aku sorang je yang jaga... hehehehe...

it was fun! and also ada citer yg menarik gak time tu...

first story: iPadku dilarikan.... tapi alhamdulillah dapat balik! tak penah2 aku jerit, tetiba time tu aku mintak tolong... panik si pencuri tu! nasib baik dia letak bebaik atas lantai iPad aku tu...... gilos!

second story: uwaaaaaaaaaaaaaaa............. alignment key aku hilang! x pasal2 aku gagahkan jugak masukkan rack dlm kete.. nasib baik muat, kalau x aku ingatkan nak letak je kat situ! perghhhhhhhhhh... berpeluh2 x hingat dibuatnye!

well, if u guys nak tau psl bazaar ni, u guys bole browse this website: www.ilovebazaar.net

No comments:

Post a Comment