Sunday, February 27, 2011

Diamond Nite @ MICC



semalam aku ke Diamond Nite anjuran Hai-O untuk mengiktiraf mereka2 yg berjaya... eeeeeeeeeeeeeeee... kemain glamor masing2... perghhhhh.... liplapliplap pun ada gak! hahahahaha... kalahler ANUGERAH MUZIK!

ayu and eija g make-up kat 1utama... mula2 aku nak join, tapi disebabkan rushing aku cancel last minute! cantik make-up dorang! simple... i loikeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

well, aku g dengan gaya x glamer pun sbb pikirkan aku bukannye naik pentas..... padahal baju dh beli dh tapi malaslah nak pakai... hahahaha

sebab aku berazam nak naik pentas jugak nie! insya allah... kalau aku keje kuat aku akan naik ke atas pentas jugak tu! jeng3x....

tahniah pada mai, salha and sya! naik pentas dorang nie... pewitttttttttt.... nak tgk gambar dorang? alahai! aku lupa nak snap... hahahaha.... p tgk sendiri kat blog doranglah ek... *winks*



aku x tunggu sampai habis pun, penat lah... dgn keje, bazaar and dtg ke dinner nie dalam 1 hari! perghhhhh...... actually, last skali ada cabutan bertuah tapi malaslah nak tunggu! hopefully no aku tu x menangler... hahahahaha....


No comments:

Post a Comment