Wednesday, February 23, 2011

Fikirkan positif & anda pasti berjaya!


Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

...Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau bolehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


lagu ni adalah lagu pembakar semangat utk meneruskan apa yg aku tgh buat nie... hehehe...
ada jugak nasihat positif yg aku terima... 'this business is good and kalau ko dh join, teruskan aje jgn berhenti sekerat jln sbbnya ia akan menjana pendapatan yg masyukkkkkkk kalau rajin!'...

then aku tanya balik kat diri aku..... adakah aku ni rajin? aku mudah give-up x? dlm otak aku ni selalu keluar idea2 x? hehehehehehe.... i am born to be businesswoman! that is why ciri2 tu ada pada diri aku & aku tanamkan sendiri sifat2 tu...

adakah anda salah seorang seperti diriku ini? if yes, do urself a favor! try and ask me what have i done and what have i achieved so far... tepuk dada tanyalah selera anda sendiri ya! *winks*

No comments:

Post a Comment