Saturday, February 5, 2011

Trip to Bandung - Day 2/3

promise dgn abg manan jumpa di hotel jam 9am tapi ada masalah teknikal lak! actually, pepagi lagi we all call house keeping nak iron and hair dryer, well.. hair dryer we all dapat tapi rupa2nye iron dorang x bagi... dorang kata biar dorang gosokkan dengan charges lah (cakap dlm tepon sikit punye murah)! so, nak taknak kenalah terima...

bayangkanlah dari jam 6.30pagi sampai ke jam 9.00pagi x siap2! we all dok pelik, apalah benda dorang buat nie... . haliza pun sampai ler kat cafe (tempat we all breakfast) melenggang kangkung! dia kata tudung dia tu mcm basah je, so we all suspect dorang p cuci baju2 and tudung tu semua coz salah satu sebabnye harga dia jadi double lak! *goshhhhhhhhhhhhhhhh*

sorry ye.. disebabkan kemalasan and kesibukan aku, aku campurkan hari kedua and pertama... tak byk sgt pun... *winks*

hari kedua and ketiga we all 'all-out' shopping... ala2 shopping sakan lah kan...






toko tiga - borong baju2 HRC... original tau! yg ni aku pasti... hehehehehe... ada afew baju orilah tp kalau jeans aku x rasa semuanye ori lah!


pasar baru - aku x berapa gemar sgt, sbb aku takde benda nak beli pun kat sini... hahahaha... aku just beli sepasang kain utk dipakai masa adik aku nak kawin nanti! pewitttttttttt... jgn jeleslah kalau kakak pengantin mengalahkan pengantin!


bebudak ni kalau dh shopping, makan langsung tak ingat! sabar je lah... aku punyelah kebulur... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................








ini few butik yg we all pergi. sorrylah, gambar kat dlm i dont think dorang bagi snap pun! hahaha... so x bolelah tgk we all shopping camne ek




melambak2 cimb niaga di Bandung rupanye tapi kena ingat ye, sila register ur atm card seblom p overseas... kalau x, korang x bole nak cucuk! hehehe



bayangkan 2 hari berturut2 van penuh dgn barang2.. sendiri mau ingatlah brape beg we all bawak balik Malaysia nanti! beranak pinak! hahaha

No comments:

Post a Comment