Tuesday, February 1, 2011

Part 2: Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan



untuk capai objektif aku in 2011, i need to do something!

what do i need to achieve? as far as i'm concerned i do remember sorang rakan sekerja aku dulu (bole dipanggil uncle lah). he gave me a piece of advice yg sampai skarang nie aku teringat2..

what did he advice me? "BE UR OWN BOSS BEFORE U REACH 35"... haiyooooooooo... dalam masa 2 bulan lagi umur aku dh nak 35... what should i do nie????????? arghhhhhhhhhhhhhhhh



i have my blogshop now... but is it enough to quit my job? the answer is nooooooooooo..... so what should i do??

hehehehehe... tetiba je kawan se'blog' aku bagi petunjuk abt PB by Hai-O (premium beautiful) .... well! maybe korang terkejut sbb aku terpaksa mengeluarkan modal yang besar but hey.. namapun business kan.. mana ada buat business tanpa modal? takkan nak harapkan modal air liur je kan? *part ni nanti aku tulis dalam post yang berlainan ek, tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu*

aku memberanikan diri and bersemangat untuk join PB ni atas sebab-sebab tertentu... mungkin ada dikalangan kekawan yang menggelakkan aku, muungkin juga ada kekawan aku yang memberi sokongan...

as i was saying kan, what we need to achieve ur goal is to be surrounding by positive people. do i need negative people in my life? i dont think so sbb yang akan berjaya adalah diri sendiri dan bukannye org lain. org yg negative tu aku anggap macam langau lah... yang menyakitkan telinga dan menyemak je!

and satu lagi sebab yang palingggggggggggggggggggggggggggggggg penting yang aku rasa! aku boleh shopping and traveling sesuka hatiku... yahoooooooooooooooooooooooooooooo

aku yakin, insya allah suatu hari nanti aku pasti berjaya... menjadi boss, kuli dan sebagainya pada diri sendiri kerana aku kuat bekerja dan akan mendapat apa yang aku nak!

korang nak ikut langkah aku x? meh, meh, calling2lah aku ek... nanti aku story kat korang! *winks*

No comments:

Post a Comment